PANENKY ANI JINÉ VĚCI Z TOHOTO BLOGU NEJSOU NA PRODEJ , DĚKUJI ZA POCHOPENÍ !!!!!

Dovolená ll.

24. července 2011 v 15:08 | Dolla_ll |  VÝLETY PO VLASTECH ČESKÝCH A SLOVENSKÝCH :-)
Tak jsem se rozhodla že se pokusím Vám trošku přiblížit kde jsme se celý minulý týden toulali.
Ubytovaní jsme byli ve Vel'kém Medere(u) teď si nejsem jistá jak se to skloňuje :-)
Jsou to termální lázně u Slovensko Maďarských hranic. Mimochodem je tam moc hezky. Tady je plánek areálu koupaliště.

Oblíbená atrakce mých dětí , bouhužel pro mě je to v krytém bazénu takže jsem ani nenachytala žádné sluníčko :-)

Takhle tam byla většina ulic rozkvetlá..............

Tady jsme byli v ZOO a Dinoparku v Bratislavě...

V Dinoparku mi došla baterka ve foťáku tak fotil manžel ( Michal ) na mobil a to ještě fotky nemám, tak jen tohle.

No a tohle je cesta zpátky fotka Bratislavského Hradu za jízdy z auta. Žádala o trochu pomalejší jízdu ale moc to neprošlo :-) No snad je to i tak trochu poznat. Příští rok se chystám na návštěvu Hradu osobně tak snad budou i lepší záběry.

Potom jsme ještě zajeli do Dunajské Stredy a Nových Zámků ale tam už jsme nefotili bylo špatné počasí a tak se mi nechtělo nechávat moknout foťák. Nejvíc času jsme trávili na koupališti :-)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ľubo ľubo | 24. července 2011 v 17:21

Skvelé fotky, boli ste aj v hračkárňach? :-)

2 Hanneton Hanneton | 24. července 2011 v 17:30

Dovolená podle fotek vypadá úžasně, pěkné fotky.

3 Dolla-ll Dolla-ll | Web | 24. července 2011 v 18:40

[1]: Ano, většinou jsem to směřovala alespoň kolem jednoho Dráčika :-D Mám i nějaké úlovky a budu průběžně vkládat. Jen mě mrzí že jsme toho nestihli víc :-(
Michala panenky moc neberou ale byla jsem ráda i za to co mlčky absolvoval.

[2]: Jo jo, holky celý týden křičely ze spaní jak byly plné zážitků :-D určitě jsme si to užili.

4 Elea Elea | 24. července 2011 v 20:48

Dovolená musela být moc pěkná,a věřím, že jste si ji všichni užili.Fotečky jsou moc hezké. A na nové panenky se moc těším ;-).

5 Mary Mary | Web | 24. července 2011 v 20:51

Pekná dovolenka na Slovensku :-D  :-D Zoo a Dinopark sú skvelá atrakcia pre deti :-) Teším sa na nové úlovky :-D  :-)